Romano Ruis

Customer service is dé plek waar je je als organisatie onderscheidt van anderen. Het product zelf is vaak niet meer onderscheidend. Het verschil maken op prijs? Er kan er maar één echt de goedkoopste zijn. Wat maakt jou dan uniek ten opzichte van al de andere aanbieders? Waar maak jij het verschil?

De kwaliteit van jouw dienstverlening en jouw medewerkers zijn de reden waarom klanten blij zijn bij jou. Waardoor ze je gaan aanbevelen bij hun vrienden. Dat gaat niet door één keer een wow-moment te creëren. Dat is naar het totale plaatje kijken. Luisteren naar wat je klanten tegen je zeggen. Waar bellen ze over, waar klagen ze over, wat waarderen ze in je klanttevredenheidsenquêtes?

En dan al die inzichten bundelen en prioriteren om samen klantgedreven te verbeteren. Stap voor stap inzichten vertalen naar initiatieven. Collega’s met elkaar in verbinding brengen met maar één doel: die klantervaring verbeteren! Dat leidt ook nog eens tot trotse medewerkers. Want zeg nou eerlijk, je werkt zelf toch ook veel liever voor een organisatie waar de klant blij van wordt!

Ik ben er trots op dat ik een bijdrage mag leveren aan het realiseren van blije klanten en trotse medewerkers bij andere bedrijven. Omdat ik met mijn gedrevenheid, kennis en ervaring op m’n best ben bij het starten van klantgedreven initiatieven. Ik word er blij van om Nederland elke dag een stukje klantgerichter te maken en anderen te laten ervaren dat zij dat ook kunnen! Ik … ik ben een KSM-er!

Wil je meer weten over mijn achtergrond, de projecten die ik heb gedaan en hoe anderen dit hebben ervaren? Bekijk dan mijn LinkedIn profiel of neem contact op!

  • romano@ksmfabriek.nl
  • +31 6 22 18 99 93