Niels Ansoms

Waarom kiest een klant voor jou? En blijft deze bij jou… of niet? Besta je straks nog? Veel vragen waar klassieke marketing antwoorden meer en meer tekortschieten. Dit uitgangspunt vormt voor mij de drijfveer om de klantsignaalmanagement methodiek te omarmen. Om op zoek te gaan naar die knoppen die er toe doen. De échte drivers van de klanten. Met als doel een win-win voor jouw klanten en jezelf als organisatie. Het samen beter doen dus, waarbij we gaan voor harde resultaten. Van mij mag je hierin altijd een realistische, maar ambitieuze houding verwachten.

De eigenheid van jouw organisatie primeert hierin voor mij. De strategie en merkbeleving is namelijk bepalend in de invulling die je geeft aan klantbeleving. Dit kan zijn in het ene klantproces de verhoging van de klanttevredenheid, terwijl je in een ander klantproces de salesconversie of efficiëntie verbeteren. Klantsignaalmanagement geeft je het inzicht om de juiste keuzes hierin te maken en zo het rendement van je service activiteiten te vergroten.

Wil je meer weten over mijn achtergrond, de projecten die ik heb gedaan en hoe anderen dit hebben ervaren? Bekijk dan mijn LinkedIn profiel of neem contact op!

  • niels@ksmfabriek.nl
  • +32 (0)486 801 552